Ofte stillede spørgsmål

Garanti

Læringstårnet Lærke er designet til at være robust og have en lang levetid. Skulle der mod forventning være fejl eller mangler ved modulerne, sørger vi naturligvis for at udbedre dette. Vi har ekstra reservedele på lager og står klar til at hjælpe, hvis der opstår problemer.

Beskadiget pakke ved modtagelse?

Hvis emballagen er beskadiget ved modtagelse, bedes du straks dokumentere skaden med billeder. Skulle møblet have taget skade under transporten, hjælper vi dig med at kontakte transportøren for at finde en løsning.

Mangler der noget i pakken?

Hvis du opdager, at der mangler et modul, skruer eller andre dele i din pakke, bedes du kontakte os hurtigst muligt. Vi har reservedele på lager og sørger for at sende det manglende indhold til dig så hurtigt som muligt.

Modtaget et forkert produkt?

Hvis du har modtaget en forkert vare, skyldes det en menneskelig fejl. Vi sørger for en returlabel og sender den korrekte vare afsted til dig hurtigst muligt.

Har du spørgsmål eller brug for hjælp, er du altid velkommen til at kontakte os.

Levering

Vi sender dine varer med enten GLS eller PostNord, afhængigt af ordrevolumen. Den estimerede leveringstid er 3-5 hverdage, afhængigt af din adresse i landet.

Hvis din pakke er forsinket, anbefaler vi, at du først kontakter fragtfirmaet direkte, da de ofte kan give hurtige opdateringer om forsendelsens status. Skulle der fortsat være problemer, er du naturligvis velkommen til at kontakte os for yderligere hjælp.

Betaling

Hos UpAndSee tilbyder vi følgende betalingsmetoder:
MobilePay
MasterCard
Visa
PayPal

Beløbet trækkes først fra din konto, når varen er afsendt. Alle betalinger håndteres sikkert via krypterede forbindelser.

Fortrydelsesret


Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos UpAndSee.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor du eller en person, du har udpeget (dog ikke transportøren), får varen i fysisk besiddelse.

Sådan udøver du fortrydelsesretten

For at fortryde dit køb skal du meddele os din beslutning ved en utvetydig erklæring (f.eks. via e-mail eller brev). Du kan også benytte vores standardfortrydelsesformular, som du finder nederst på denne side.

Kontaktoplysninger for fortrydelse:
UpAndSee
Bag Hjelm 42. 6200 Aabenraa
Upandseedk@gmail.com

CVR: 44625210
Du skal returnere varen uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor du har meddelt os, at du vil fortryde dit køb.

Returnering og omkostninger
• Du skal selv afholde de direkte omkostninger ved returnering af varen.
• Varen skal sendes forsvarligt emballeret, og du har ansvaret for varen, indtil vi har modtaget den. Vi anbefaler derfor, at du sender varen med en sporbar forsendelsesmetode.

Varetype og værdiforringelse

Da vores stole leveres som moduler, gælder følgende:
• Hvis du returnerer varen i væsentligt samme stand og mængde, som du modtog den, får du det fulde beløb tilbage.
• Hvis stolen er samlet eller brugt ud over, hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion, kan vi fratrække en værdiforringelse i tilbagebetalingen.

Tilbagebetaling af beløb

Når vi har modtaget din returvare og kontrolleret dens stand, refunderer vi beløbet til dig inden for 14 dage. Tilbagebetalingen sker med samme betalingsmiddel, som du anvendte ved købet, medmindre vi aftaler andet. Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, eller du har fremlagt dokumentation for returneringen.

Undtagelser fra fortrydelsesretten

Fortrydelsesretten gælder ikke for specialfremstillede eller kundetilpassede varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.

Reklamationsret & Klage

Som forbruger har du 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Reklamationsretten dækker fabrikations- og materialefejl, der var til stede ved levering.

Hvis din vare er defekt, har du ret til:

  • Reparation af varen
  • Ombytning til en ny vare
  • Et passende afslag i prisen
  • Pengene retur ved væsentlige fejl

Reklamationen skal indgives inden for rimelig tid efter, at fejlen er opdaget. Reklamationer indgivet senere end 2 måneder efter fejlen er opdaget, betragtes normalt som for sent.

Reklamationsretten dækker ikke fejl eller skader forårsaget af:

  • Almindelig slitage
  • Forkert brug eller manglende vedligeholdelse
  • Selvforskyldte skader

For at gøre brug af reklamationsretten, bedes du kontakte os via mail.

Klageadgang

Hvis du har en klage over et produkt eller en tjeneste, beder vi dig kontakte os først, så vi kan finde en løsning.

Kontakt os via: upandseedk@gmail.com

Hvis vi ikke kan finde en tilfredsstillende løsning, kan du klage via:

Nævnenes Huswww.naevneneshus.dk
EU’s online klageportal (for forbrugere i EU) – ec.europa.eu/odr

Hvordan samler jeg mit tårn?

I kassen finder du en manual, der guider dig gennem samlingen af tårnet og viser, hvordan du justerer det til den rette højde for dit barn.

Vær opmærksom på ikke at overspænde skruerne, da det kan beskadige modulerne og påvirke tårnets stabilitet.

Hvis du oplever udfordringer under samlingen, har vi også en step-by-step guide på YouTube, hvor vi viser, hvordan tårnet samles korrekt.

Læringstårn fra UpAndSee

Styrk jeres bånd, skab forståelse for ansvar & læring og samarbejd sammen på helt nye måder. Med et læringstårn fra UpAndSee garanterer vi mulighed for mere tiden sammen, i sikre og trygge rammer. Se vores produkt-katalog herunder: